Budowanie pozycji w mediach

Znaczenie mediów w świecie wielkiej polityki zawsze było kolosalne, ale w ostatnim czasie widać jak na dłoni, że media to czwarta władza zdolna do kreowania nastrojów społecznych i manipulowania nawet opinią publiczną. Wszystko to stało się jasne przede wszystkim w okresie wielkiego kryzysu finasnowego, kiedy to media zaczęły bardzo dokładnie przyglądać się wynikom finansowym poszczególnych krajów. Telewizje nagle i niespodziewanie powróciły do uznawanych przed chwilą za nudne wykrsów i analiz rynkowych. Dzisiaj każde wiadomości wieczorne muszą zawierać krótkie sprawozdanie rynkowe – jeszcze dekadę temu wiadomości finansowe nie miały szans na przetrwanie w świecie konkurencyjnych mediów. Aktualnie nawet komercyjne stacje mówią wiele o finansach i biorą polityczne reformy na tapetę. Dzięki temu politycy mają świadomość tego, że nie będą mogli tak łatwo oszukiwać a opinia publiczna trzyma rękę na pulsie i ma dostęp do aktualnych danych. W teorii więc wszyscy na takim współdziałaniu powinni zyskiwać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze komentarze

    Polecamy

    • Trzeba brać to co przyniósł rozwójTrzeba brać to co przyniósł rozwój
      Urbanistyka właściwie w przeciągu ostatnich lat tak strasznie się rozwinęła. Wszystko poszło do przodu i społeczeństwo ma szansę dziś prosperować na naprawdę wygodnych warunkach, oczywiście musi się też wykazać. Można …
    • Zaliczka a zadatekZaliczka a zadatek
      Różnica pomiędzy zaliczką, a zadatkiem. W życiu spotykają nas różne sytuacje, na które od razu znamy odpowiedz. Ale bywa i tak, że nad niektórymi musimy się zastanowić, albo zasięgnąć co …