Budowanie pozycji w mediach

Znaczenie mediów w świecie wielkiej polityki zawsze było kolosalne, ale w ostatnim czasie widać jak na dłoni, że media to czwarta władza zdolna do kreowania nastrojów społecznych i manipulowania nawet opinią publiczną. Wszystko to stało się jasne przede wszystkim w okresie wielkiego kryzysu finasnowego, kiedy to media zaczęły bardzo dokładnie przyglądać się wynikom finansowym poszczególnych krajów. Telewizje nagle i niespodziewanie powróciły do uznawanych przed chwilą za nudne wykrsów i analiz rynkowych. Dzisiaj każde wiadomości wieczorne muszą zawierać krótkie sprawozdanie rynkowe – jeszcze dekadę temu wiadomości finansowe nie miały szans na przetrwanie w świecie konkurencyjnych mediów. Aktualnie nawet komercyjne stacje mówią wiele o finansach i biorą polityczne reformy na tapetę. Dzięki temu politycy mają świadomość tego, że nie będą mogli tak łatwo oszukiwać a opinia publiczna trzyma rękę na pulsie i ma dostęp do aktualnych danych. W teorii więc wszyscy na takim współdziałaniu powinni zyskiwać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze komentarze

    Polecamy

    • Państwo to poważna jednostka tymczasem robi się z niego kabaretPaństwo to poważna jednostka tymczasem robi się z niego kabaret
      Państwo kiedyś kojarzyło się z odpowiedzialnością, powagą obecnie jest symbolem żartów, wyśmiewania. Rząd to jeden z głównych tematów które są poruszane w zabawach towarzyskich takich jak na przykład kabarety. Twierdzi …
    • Bardzo popularne serwisy społecznościoweBardzo popularne serwisy społecznościowe
      Wraz z rozwojem Internetu bardzo popularne stały się serwisy społecznościowe. Miejsca, gdzie można podtrzymywać stare znajomości oraz poznawać nowe. W Polsce jednym z pierwszych serwisów społecznościowych, który okazał się wielkim …