Budowanie pozycji w mediach

Znaczenie mediów w świecie wielkiej polityki zawsze było kolosalne, ale w ostatnim czasie widać jak na dłoni, że media to czwarta władza zdolna do kreowania nastrojów społecznych i manipulowania nawet opinią publiczną. Wszystko to stało się jasne przede wszystkim w okresie wielkiego kryzysu finasnowego, kiedy to media zaczęły bardzo dokładnie przyglądać się wynikom finansowym poszczególnych krajów. Telewizje nagle i niespodziewanie powróciły do uznawanych przed chwilą za nudne wykrsów i analiz rynkowych. Dzisiaj każde wiadomości wieczorne muszą zawierać krótkie sprawozdanie rynkowe – jeszcze dekadę temu wiadomości finansowe nie miały szans na przetrwanie w świecie konkurencyjnych mediów. Aktualnie nawet komercyjne stacje mówią wiele o finansach i biorą polityczne reformy na tapetę. Dzięki temu politycy mają świadomość tego, że nie będą mogli tak łatwo oszukiwać a opinia publiczna trzyma rękę na pulsie i ma dostęp do aktualnych danych. W teorii więc wszyscy na takim współdziałaniu powinni zyskiwać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze komentarze

    Polecamy

    • Gdzie nawiążesz nowe znajomości?Gdzie nawiążesz nowe znajomości?
      Z natury człowiek kimś, kto żyje w samotności, jest aspołeczny. Tak naprawdę wszyscy potrzebujemy tego, żeby ktoś nam towarzyszył, żebyśmy mieli z kim porozmawiać. Często nie mając nikogo bliskiego przy …
    • Praca nad polityką krajuPraca nad polityką kraju
      Polityka naszego kraju, budzi zdecydowanie mieszane odczucia. Nie można powiedzieć więc, że jest beznadziejna, a rząd do niczego się nie nadaje, ale też nie można powiedzieć, że wszystko jest świetnie …