Budowanie pozycji w mediach

Znaczenie mediów w świecie wielkiej polityki zawsze było kolosalne, ale w ostatnim czasie widać jak na dłoni, że media to czwarta władza zdolna do kreowania nastrojów społecznych i manipulowania nawet opinią publiczną. Wszystko to stało się jasne przede wszystkim w okresie wielkiego kryzysu finasnowego, kiedy to media zaczęły bardzo dokładnie przyglądać się wynikom finansowym poszczególnych krajów. Telewizje nagle i niespodziewanie powróciły do uznawanych przed chwilą za nudne wykrsów i analiz rynkowych. Dzisiaj każde wiadomości wieczorne muszą zawierać krótkie sprawozdanie rynkowe – jeszcze dekadę temu wiadomości finansowe nie miały szans na przetrwanie w świecie konkurencyjnych mediów. Aktualnie nawet komercyjne stacje mówią wiele o finansach i biorą polityczne reformy na tapetę. Dzięki temu politycy mają świadomość tego, że nie będą mogli tak łatwo oszukiwać a opinia publiczna trzyma rękę na pulsie i ma dostęp do aktualnych danych. W teorii więc wszyscy na takim współdziałaniu powinni zyskiwać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze komentarze

    Polecamy

    • Media w świecie politykówMedia w świecie polityków
      Media z natury interesują się tematami społecznymi, a to oznacza przede wszystkim dokładne pokazywanie wydarzeń politycznych, kulturalnych, ekonomicznych oraz sportowych, jakimi ekscytuje się dana społeczność. Nie dziwi więc, że politycy …
    • Zmiany w  strukturze społeczeństwaZmiany w strukturze społeczeństwa
      Społeczeństwo coraz częściej staje się nośnikiem zmian, jakie są przeprowadzone, zarówno pod kątem ekonomicznym, jak i dodatkowo pod kątem różnych projektów wprowadzanych przez rząd. Należy być przygotowanym, aby móc pracować …